Najczęściej zadawane pytania i nasze odpowiedzi


Pytania ogólne i nasze odpowiedzi

  • Czym jest WestwingNow?

    WestwingNow to internetowy sklep z wyposażeniem wnętrz, ze stałym asortymentem. Znajdziesz w nim wyjątkowe produkty najlepszych polskich i światowych marek, uporządkowane według kategorii. Dzięki temu wygodnie i szybko odnajdziesz konkretny artykuł, którego szukasz. Co więcej, większość produktów otrzymasz od nas w bardzo krótkim czasie – od 3-5 dni!

    WestwingNow to również niezliczona ilość pomysłów i inspiracji na urządzanie domu. W dziale „Aranżacje” znajdziesz gotowe propozycje przygotowane przez nasze Stylistki, które w całości możesz przenieść do swojego domu. Jeśli kochasz dbać o swoją przestrzeń – WestwingNow jest miejscem dla Ciebie.

  • Jaka jest różnica między Westwing i WestwingNow?

    Zarówno na stronie www.westwing.pl jak i www.westwingnow.pl znajdziesz wszystko, co potrzebne, aby stylowo umeblować i udekorować dom. Kliknij tutaj, aby poznać niewielką różnicę między tymi dwiema stronami.


Ustawienia konta i nasze odpowiedzi

  • Co zrobić, gdy zapomnę hasła?

    Wystarczy kliknąć w link „Zapomniałeś hasła?” i w wyświetlonym polu wprowadzić adres e-mail podany podczas rejestracji. Na ten adres prześlemy link, który należy kliknąć i potwierdzić. Ostatni krok to wprowadzenie nowego hasła.

  • Jak mogę zmienić hasło?

    Hasło można zmienić w każdej chwili. Wystarczy zalogować się na stronie www.westwingnow.pl i przejść do panelu użytkownika (na górze po prawej stronie). Pod poleceniem „Zmień hasło” w pierwszym wolnym polu podajemy aktualne hasło, a następnie nowe. Na koniec należy kliknąć w pole „Zapisz hasło”.

  • Jak mogę zmienić adres e-mail?

    Po zalogowaniu się na stronie www.westwingnow.pl, należy przejść do panelu użytkownika. W polu „Informacje o koncie” pojawi się aktualny adres e-mail. Wystarczy go ręcznie zmienić, podając nowy adres, a następnie kliknąć w pole „Zapisz”.

  • Czy moje dane personalne są zabezpieczone?

    Przywiązujemy ogromną wagę do poufności danych personalnych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby własne. Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@westwingnow.pl


Składanie zamówienia i nasze odpowiedzi

  • Jak mogę złożyć zamówienie i wykorzystać bon?

    Procedura zamawiania jest bardzo prosta, wystarczy wybrać interesujące produkty przenosząc je do koszyka. Następnie kliknąć w pole „Przejdź do kasy”. Przy pierwszym zakupie należy podać dokładne dane adresowe. Przy kolejnych zamówieniach pole z tymi danymi zostanie automatycznie uzupełnione. Jego zmiana jest możliwa przy każdym zakupie. Następnie należy wybrać formę płatności. Na zakończenie w „Potwierdzeniu zamówienia” wyświetli się podgląd całego zamówienia. Posiadacze bonu Westwing mogą go w tym miejscu wykorzystać. Jego wartość zostanie automatycznie odliczona od wartości zamówienia. Po dopełnieniu tych formalności zamówienie zostanie złożone. Potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji zostanie wysłane na podany adres e-mail podany podczas rejestracji konta. W celu otrzymania faktury, prosimy każdorazowo po złożeniu zamówienia wysyłać niezbędne dane na adres pomoc@westwingnow.pl wraz z podaniem numeru zamówienia, którego ma dotyczyć dokument.

    Faktura VAT zostanie przesłana w formie pliku PDF w ciągu 7 dni roboczych od finalnej daty dostawy podanej na potwierdzeniu zamówienia.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się złożone zamówienie. Po zalogowaniu się na stronie www.westwingnow.pl należy przejść do panelu użytkownika i wejść w „Moje zamówienie”, gdzie znajdują się wszystkie zamówione produkty oraz informacje dotyczące statusu zamówienia i dokonanej płatności. Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z nr listu przewozowego, co umożliwi śledzenie przesyłki.

  • Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?

    Łączenie zamówień nie jest możliwe ze względów technicznych. Aby uniknąć niepotrzebnych kłopotów i rozczarowań, prosimy o zatwierdzenie i opłacenie zamówienia po upewnieniu się, że zawiera ono wszystkie pożądane artykuły.

  • W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?

    W celu anulowania całego zamówienia lub jego części, prosimy o przesłanie wiadomości na adres pomoc@westwingnow.pl zawierającej numer zamówienia oraz nazwy produktów, których anulacja ma dotyczyć. Anulacji zamówienia można dokonać samodzielnie po zalogowaniu na konto Westwing, wchodząc w „Moje zamówienia”, wybierając numer zamówienia i dalej „Anulowanie zamówienia” (funkcja pozwala na anulację całego zamówienia lub wskazanie produktu, który chcemy z niego usunąć). Nie jest możliwe anulowanie zamówień znajdujących się w statusie „Zamówienie wysłane”.


Płatności i nasze odpowiedzi

  • Kiedy zamówienie powinno zostać opłacone?

    Opłata za zamówienie zostaje pobrana natychmiast po jego złożeniu, chyba że została wybrana opcja płatności gotówką przy odbiorze.

  • Jakie rodzaje płatności akceptuje WestwingNow?

    Akceptujemy następujące formy płatności: kartą kredytową, przez system Dotpay, PayPal lub gotówką przy odbiorze. W chwili obecnej nie jest możliwe dokonanie płatności tradycyjnym przelewem lub przekazem pocztowym.

  • Czy płatność i inne przeprowadzane przeze mnie transakcje są bezpieczne?

    Przywiązujemy ogromną wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych operacji i transakcji. Wprowadzane podczas rejestracji dane wykorzystywane są jedynie przez WestwingNow i wyłącznie w celu realizacji zamówień. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako poufne, zgodnie z przepisami o „Ochronie danych osobowych”. W celu zabezpieczenia dokonywanych transakcji płatniczych online stosujemy najnowocześniejsze techniki zabezpieczeń, takie jak Secure Socket Layer (SSL). SSL jest amerykańskim, uznanym protokołem zabezpieczającym wymianę danych. Wszystkie podane przez naszych Klientów informacje, niezbędne do realizacji zamówienia docierają do Westwing w postaci kodów.

    W kwietniu 2014 r. pojawiły się informacje o luce w protokole SSL o nazwie "Heartbleed", która dotknęła wiele międzynarodowych stron internetowych. Środki bezpieczeństwa na serwerach Westwing zostały niezwłocznie zaktualizowane i nie miało to wpływu na transakcje żadnego Klienta Westwing. W trosce o bezpieczeństwo danych osobowych zalecamy regularną zmianę hasła.

  • Gdzie znajdę swój bon rabatowy?

    Lista wszystkich bonów rabatowych znajduje się w panelu użytkownika, w „Moje bony rabatowe”. Przy każdym bonie umieściliśmy informację o terminie jego ważności oraz minimalnej wartości zamówienia, która umożliwia jego wykorzystanie. Aktywne bony można także znaleźć w prawym górnym rogu strony.

  • Jak zrealizować bon rabatowy?

    Po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku, należy kliknąć przycisk „Przejdź do kasy” i wybrać metodę płatności. Następnie należy przejść do pola „Potwierdzenie zamówienia”, wybrać bon, a następnie kliknąć przycisk „Użyj”. System automatycznie przeliczy wartość zamówienia i obniży kwotę do zapłaty o wartość bonu. Zwracamy uwagę, że do jednego zamówienia może zostać wykorzystany tylko jeden bon.


Dostawy i nasze odpowiedzi

  • Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?

    Przewidywany czas realizacji dostawy podany jest przy oferowanym produkcie. Znajduje się on również w wiadomości wysłanej po złożeniu zamówienia. W panelu użytkownika w „Moje zamówienia” można sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia. O ewentualnej zmianie terminu realizacji zamówienia poinformujemy mailowo.

  • W jaki sposób WestwingNow wysyła towar do klienta?

    Zamówione produkty są starannie pakowane w naszym Magazynie i dostarczane przez firmę kurierską pod wskazany w zamówieniu adres.

  • W jaki sposób mogę ustalić z dostawcą termin odbioru przesyłki?

    Duże i ciężkie przesyłki dostarczane są przez dedykowaną firmę spedycyjną. Składając zamówienie, prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego, co umożliwi umówienie terminu dostawy.

  • Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

    Osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy.

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Standardowy koszt wysyłki wynosi 9 zł przy wartości przesyłki do 150 złotych oraz 0zł przy zamówieniach powyżej 150 złotych. Dodatkowo przy wyborze płatności gotówką za pobraniem do kosztów przesyłki doliczamy 10 zł. Zsumowane koszty przesyłki podane są na potwierdzeniu zamówienia

  • Czy towar może być wysłany poza granice kraju, w którym zostało złożone zamówienie?

    Obecnie realizujemy zakupy i dostarczamy przesyłki na terenie Polski.


Wymiana i zwrot i nasze odpowiedzi

  • W jaki sposób mogę zwrócić dostarczony towar?

    W przypadku chęci zwrotu towaru, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@westwingnow.pl. W treści należy podać nazwę zwracanego artykułu, numer zamówienia oraz przyczynę zwrotu. Nasi Konsultanci podadzą niezbędne informacje potrzebne do zamówienia kuriera, który odbierze przesyłkę i dostarczy ją do naszego Magazynu.

    Zwrotu zamówienia można również dokonać po zalogowaniu na konto WestwingNow wchodząc w zakładkę „Moje zamówienia”, wybierając interesujące zamówienie, a następnie „Zwrot zakupu” (funkcja pozwala na zwrot całego zamówienia lub wskazanie produktu, który chcemy oddać).

    Jeśli powodem zwrotu jest uszkodzenie lub niepełnowartościowość dostarczonego przez nas produktu, kurier odbierze go na nasz koszt. W innych przypadkach naliczamy opłatę kurierską równą kosztom dostawy poniesionych przy składaniu zamówienia zwracanego produktu. Obecnie obowiązująca promocja pozwala na całkowicie darmowe zwroty, a koszty z nimi związane w całości poniesie WestwingNow. Prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza zwrotu, który umożliwi nam przelew środków. Ponieważ chcemy zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość produktów i usług, będziemy wdzięczni za wskazanie w formularzu faktycznej przyczyny zwrotu.

  • W jakim terminie mogę zwrócić towar?

    Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 30 dni od daty jego otrzymania. W przypadku wykrycia wady produktu po upływie tego okresu, możliwe jest oczywiście skorzystanie z prawa do złożenia reklamacji. Prosimy o kontakt z nami pod adresem pomoc@westwingnow.pl. Rozpatrzymy indywidualnie każdą sprawę i znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

  • Czy zakupiony towar podlega gwarancji?

    Wszystkie zakupione w Westwing produkty podlegają gwarancji zgodnie z obowiązującym prawem Unii Europejskiej. W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w dostarczonym towarze, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta przez pomoc@westwingnow.pl. Chętnie pomożemy w dalszych działaniach i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

  • Czy zwracany towar może zostać odebrany przez kuriera WestwingNow?

    Prosimy o kontakt z nami pod adresem pomoc@westwingnow.pl, zatroszczymy się o transport i wspólnie ustalimy kwestie dotyczące realizacji zwrotu.

  • Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Zwrot środków nastąpi w ciągu kilku dni roboczych od chwili zarejestrowania przesyłki zwrotnej w naszym Magazynie. W przypadku płatności kartą kredytową oczekiwanie na zwrot trwa zwykle nieco dłużej. Jeśli wybraną metodą była płatność przy odbiorze wówczas zwrot środków następuje wyłącznie na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu lub w wiadomości e-mail skierowanej na adres pomoc@westwingnow.pl.

    Długość oczekiwania na zaksięgowanie na koncie jest indywidualną sprawą banku.


Inne pytania i nasze odpowiedzi

  • Jak mogę skontaktować się z WestwingNow w razie problemów technicznych (np. z wejściem na stronę, złożeniem zamówienia)?

    W każdej takiej sytuacji można zwrócić się do Działu Obsługi Klienta na adres: pomoc@westwingnow.pl lub zadzwonić pod numer 0 800 007 179 (numer bezpłatny) - pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 20:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00-18:00. My ze swej strony postaramy się jak najszybciej pomóc rozwiązać problem.

  • Jak można nawiązać współpracę z WestwingNow?

    Stale szukamy nowych partnerów do współpracy i będziemy cieszyć się z możliwości nawiązania nowych kontaktów. W tym celu prosimy o przesłanie e-maila na adres: partner@westwing.de.


Kontakt i nasze odpowiedzi

    • Jak mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

      Zachęcamy do pisania e-maili na adres: pomoc@westwingnow.pl lub kontaktu telefonicznego pod numerem 0 800 007 179 (numer bezpłatny) - pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 20:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10:00 - 18:00.