Szukaj
WestwingNow Logo
Bezpłatna przesyłka od 150

Akcesoria na biurko


Akcesoria biurowe są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania biura. Przychodzą z pomocą w organizacji pracy, ułatwiają opanowanie bałaganu. Jak urządzić biuro? Przede wszystkim warto zadbać o elegancką aranżację, wygodę, ergonomiczne umeblowanie, ale też o zwykły porządek. Żeby praca była komfortowa pomocne mogą okazać się niektóre akcesoria biurowe. Wśród nich można wymienić designerskie pióra i długopisy, stylowe organizery lub przyciski do papieru. W miłym otoczeniu pracuje się lepiej. Inspiracji i dobrej energii dodadzą różnorodne ozdoby na biurko. Mogą to być praktyczne dekoracje , podkładki pod mysz, kubki czy przyciski do papieru, albo akcesoria, które nawiązują do naszych zainteresowań.


Wypełnij przestrzeń swojego biura


  • Podkładka na biurko, najczęściej wykonana jest z wytrzymałego plastiku i dostępna w różnych wymiarach i kolorach. Chroni biurko przed plamami z tuszu, śladami po kubkach czy talerzykach. Do gabinetów czy sal konferencyjnych, lepszym wyborem będzie elegancka wykonana ze skóry, sztucznej lub naturalnej.

  • Przybornik na biurko, skupi najważniejsze przedmioty w jednym miejscu. Najczęściej jest widoczny, dlatego warto wybrać taki, który będzie cieszył oko. Jeśli biurko jest minimalistyczne przybornik może być ozdobny lub posiadać ciekawy kształt. Jeśli zdobione lepiej zdecydować się na nowoczesny, z metalowej siatki lub sztucznego tworzywa. W gabinetach zaaranżowanych w stylu klasycznym najlepiej sprawdzi się przybornik z drewna, skóry, marmuru, czy kości słoniowej.

  • Biuro w stylu skandynawskim, charakteryzuje je lekkość, jasne kolory, zamiłowanie do naturalnych materiałów i designerskich dodatków. Biuro w stylu skandynawskim powinno być pełne światła i harmonii, przytulne i wygodne. Ważne są praktyczne dodatki i akcesoria, najlepiej kolorowe i ciekawie zaprojektowane. Warto wybrać produkty o geometrycznych kształtach, ozdobione graficznymi wzorami.

  • Kalendarz na biurko, powinien być pod ręką i w zasięgu wzroku, tak żeby zanotowane w nim informacje nie umknęły. Tradycyjny, papierowy może mieć dwa rodzaje: tygodniowy lub dzienny. Pozwala on zgromadzać wszystkie zapiski w jednym miejscu. Kalendarz do postawienia na biurku zwykle wykonany jest z drewna lub z metalu. Jego zaletą jest trwałość. Osoby, które potrzebują dużo miejsca na notatki lub rysunki mogą być zadowolone z papierowego podkładu na biurko w formie bloku kart z nadrukowanym kalendarzem.

Wizytownik na biurko

Pierwszy raz wizytówki pojawiły się w Chinach w XV wieku, a dużą popularnością zaczęły się cieszyć w XIX wieku Żeby móc je przechowywać wynaleziono wizytownik. Biurkowa odmiana pomaga przechowywać wizytówki w kolejności alfabetycznej, podobnie jak wizytownik kartotekowy z przekładkami od A —Z. Bardzo popularny jest wizytownik obrotowy. Ma metalową konstrukcję, a wizytówki segreguje się w foliowych koszulkach. Wizytownik kieszonkowy powinien mieć efektowne etui.

Pokrowiec na laptop, można w nim transportować komputer jak w zwykłej torbie. Warto wybierać pokrowce idealnie dopasowane do wymiarów komputera, gdyż zapewniają optymalne zabezpieczenie oraz zwróci uwagę na materiał. Im bardziej miękki i sprężysty, tym lepiej.

Breloczki

Rzeczy o niewielkich rozmiarach łatwo zawieruszyć. Z pomocą przychodzą breloczki, czyli ozdoby doczepiane do kluczy. Powiększają ich objętość i przykuwają wzrok. Pomysłów na te gadżety jest nieskończenie wiele. Bywają małymi dziełami sztuki biżuteryjnej i mają praktyczne zastosowania.

Pojemnik na długopisy

Przybory do pisania niewątpliwie są niezbędne w pracy biurowej. W sprzedaży dostępne są pojemniki na niepasujące do każdego stylu aranżacyjnego. Warto zwrócić uwagę na te, które oprócz podstawowej funkcji, spełniają kilka dodatkowych zadań. Mają np. wbudowany cyfrowy kalendarz, zegar, a nawet stacją pogodową.

Notatnik o stu twarzach

Jest skarbnicą wiedzy i pomysłów. Minimalistyczne, ale i bogato zdobione notatniki, w wielu rozmiarach i kolorach, sprawdzą się w różnych sytuacjach. Strony o złoconych brzegach i oprawki ze skóry, to elementy nadające notatnikom unikalny charakter. Te z wyższej półki są wyjątkowe i ekskluzywne, wykonane z najlepszej jakości materiałów, zdobione prostymi wzorami lub z ręcznie zdobionymi kartkami i okładkami.

Małe biuro

Na niedużej powierzchni trzeba tak rozmieścić meble i akcesoria, by praca odbywała się bez przeszkód. Warto postawić na proste formy oraz jasne kolory. Godne polecenia są biurka białe, szare lub z naturalnego drewna. Biele, kremy oraz beże sprawdzają się znakomicie. Do uporządkowania książek czy dokumentów najlepiej posłuży nieduży regał metalowy - lżejszy optycznie niż drewniany. Warto wybierać meble z przesuwnymi drzwiami – zajmują mniej miejsca oraz pamiętać o organizerach i pojemnikach, które uporządkują drobne akcesoria.

Zszywacze w różnych rolach

Mają bardzo szerokie zastosowanie:

  • Zszywacz ręczny – porządkuje dokumenty. Jedno naciśnięcie i zszywki błyskawicznie spinają kartki.
  • Zszywacz elektryczny – działa na tej samej zasadzie, ale do pracy wykorzystuje zasilanie prądem.
  • Bardziej rozbudowane akcesoria wykorzystują jednocześnie większą liczby zszywek, co znacznie przyspiesza pracę.

Organizer na biurko

Może mieć różny kształt i rozmiar – dostępne są nawet modele z dużą szufladą na papier w formacie A4. W nowoczesnym wnętrzu sprawdzi się organizer na biurko z siatki metalowej lub tworzywa sztucznego. Do gabinetów urządzonych w stylu klasycznym i kolonialnym pasują ekskluzywne akcesoria biurowe, na przykład przyborniki z drewna, skóry i marmuru.

Artykuły biurowe

58 Produkty
Sortuj: Popularność
Filtr